Всичко е преходно в живота, включително и възходът и падението на онлайн феномена Apex Legends. По данни на SuperData играта изпадна за пръв път от премиерата си от класацията на десетте най-печеливши РС игри.   

През април Apex Legendsе е донесла на ЕА 24 милиона долара, което е спад с цели 74 процента от февруари, когато шутърът дебютира. В този спад влизат данни както от РС версията, така и от конзолните варианти, така че липсата на интерес е повсеместна.

Приходите на Apex Legends през април са по-ниско от това, което носят игри като Counter-Strike: Global Offensive, Sekiro: Shadows Die Twice и The Division 2, докато League of Legends си остава най-печелившата игра.

Спадът в приходите върви успоредно със занижен интерес в Twitch. През май играта е имала средно 20 000 зрители, докато през февруари са я гледали над 200 000 души, сочат данните на Twitch Tracker. Студиото Respawn се надява, че ъпдейтите, щрихирани в новообявените планове за бъдещето на играта, могат да върнат в нея част от загубилите интереса играчи, като един от предвижданите ходове е пускането на мобилна версия. 

Виж още: Решенията на Тръмп удрят и PlayStation 5! 

Тагове: