Според Фил Спенсър от Microsoft кадрите в секунда и времето за зареждане са две области, в които конзолите, включително и XBOX, се нуждаят от подобрение. 

По време на Е3 Microsoft на практика потвърди нова XBOX конзола и въпреки че огромната част от подробностите са в тайна, като вицепрезидент на Microsoft за гейминга Фил Спенсър има две основни цели: повече кадри в секунда и по-бързо пускане на самите игри. 

“Смятам, че кадрите в секунда са област, в която конзолите могат повече. Ако погледнете баланса между CPU и GPU в днешните конзоли, той е малко разклатен в сравнение с този в компютрите”, коментира Спенсър. По-нататък той обсъжда и процеса на инсталиране на игрите, признавайки че това е област, в която Microsoft е правила грешки преди. 

“Винаги съм искал игрите да стартират по-бързо. Тук сме виновни колкото и останалите. В момента играя State of Decay 2 и въпреки че на началния екран пише ready to start, трябва да изчакам на него, докато се инсталира останалата част от играта.”

Новообявената функция FastStart е един от начините, с които Microsoft се надява да реши този проблем, а обещанието на компанията за следващото поколение XBOX дава надежди за по-висока техническа оптимизация. От Microsoft наблегнаха, че FastStart дава възможност на играча да започне играта два пъти по-бързо спрямо преди дори когато е свалил само част от нея.

Тагове: