С наближаването на премиерната дата на Switch Nintendo ускори оборотите на своята маркетингова стратегия и подготвя безпрецедентен за столетната си история ход.

Японската компания обяви, че за пръв път ще излъчи реклама по време на тазгодишното издание на Super Bowl. По традиция финалът на шампионата по американски футбол е най-гледаното спортно събитие в страната и тарифите за реклама тогава достигат астрономически стойности. Имайки предвид, че Nintendo все още се радва на солидни финансови резерви, а глобалният гейм пазар възлиза на над 100 милиарда долара, подобен ход ще даде на Switch така нужното внимание седмици преди дебюта на системата.

По данни на New York Times едно рекламно място в паузите на сблъсъка струва 5 милиона долара, при това без никакви разходи по самата продукция на клипа. Nintendo обаче има амбиции да грабне вниманието на милионите зрители, тъй като през миналата година The Pokémon Company дебютира там с реклама на Pokémon и видеото се превърна в едно от най-обсъжданите и гледани по време на мача.

Рекламата на Switch трябва да наблегне на уникалните характеристики на системата, както и на хитовия ексклузив The Legend of Zelda: Breath of the Wild, който ще я придружи на 3 март.

Виж още: Годишният абонамент за онлайн услугата на Nintendo ще е между 30 и 50 лева

Тагове:
Още от Play