Cloud Imperium Games пусна версия алфа 3.2 на Star Citizen, която донесе множество нови екстри в играта като част от редовните тримесечни актуализации, които екипът предлага от началото на тази година.
Една от най-големите актуализации, идващи с новата алфа-версия, е миньорски геймплей, което ще позволи на играчите да откриват и сканират депозити с ценни ресурси, да раздробяват скалата с минните си лазери (чрез миниигра, която изисква от тях да манипулират енергийните нива) и да продават събраните ресурси.
Нова групова система ще бъде приложена заедно с възможността за квантово пътуване като флотилия от кораби.
Добавени са и много нови кораби. Играчите ще могат да летят с Anvil Hurricane, Aopoa Blade, Aegis Eclipse и Origin 600i. Всички те вече разполагат с функционални скенери с възможност за пинг. По-долу можете да гледате и няколко трейлъра за новите кораби.
Нови оръжия и брони за FPS геймплей също са въведени, а много функции са актуализирани, а редица грешки са отстранени. Тук можете да намерите пълните бележки за кръпка.
Всичко това обаче не може да скрие поредното огромно разочарование - соловата кампания в Star Citizen няма да излезе и тази година. Вчера директорът на проекта Крис Робъртс също потвърди в епизод на Reverse the Verse Live (който можете да гледате в края на публикацията за доста искрена дискусия за състоянието на развитието на проекта), че кампанията за един играч Squadron 42 няма да дойде през 2018 г. Докато това няма да изненада мнозина, добре е да има официално потвърждение. А е лошо, защото Star Citizen продължава да се превръща в безпрецедентна пирамида за хиляди геймъри.