Преди GTA 6 да успее да счупи рекордите по продажби, които всички очакваме, 90-секундният трейлър на играта счупи няколко рекорда в YouTube. Откакто Rockstar Games публикува трейлъра във вторник, той е събрал зашеметяващите 110 милиона гледания.
Това, което е наистина забележително, е, че повече от 90 милиона от тези гледания са направени в рамките на първия ден от пускането на трейлъра, което го превръща в рекорд на Гинес за най-гледан анонс на видеоигра за 24 часа. В немузикалната категория на видеоклиповете в YouTube това разбива рекорда на MrBeast от 59 милиона гледания на видеоклипа му 7 Days Stranded at Sea, който е събрал близо 200 милиона общи гледания, откакто е публикуван през август.
За да го поставим в перспектива, когато става въпрос за трейлъри на други големи скорошни игри, трейлърът на Cyberpunk 2077 от 2019 г. има 17 милиона гледания до момента. Първият тийзър трейлър на Starfield има 18 милиона гледания. Трейлърът на Hogwarts Legacy има 28 милиона гледания. Това са все впечатляващи цифри, но те вече са засенчени от разкриването на GTA 6 само в рамките на първите 24 часа.
И все пак въпреки тези цифри трейлърът на GTA 6 не успя да измести музикалния видеоклип на BTS към песента Butter, който за първите 24 часа събра над 108 милиона гледания и вече има близо един милиард гледания от премиерата си преди две години. Този рекорд на BTS надминава и второто място за 24 часа... което също е BTS, чийто видеоклип към Dynamite събра 101 милиона гледания през първия си ден.
Що се отнася до това как разкриването на трейлъра на GTA 6 може да се сравни с трейлъра на GTA 5 след пускането му през 2011 г., той също събра огромните 100 милиона. Само че за тях бяха нужни цели 12 години, за разлика от трейлъра на GTA 6, който беше грабнат за един ден.
Сега остава само дългото, дълго чакане за самата GTA 6, която ще излезе едва през 2025 г. - и дори още по-дълго, ако планирате да я играете на PC.
Снимка: Unsplash
Виж още: Първият трейлър на GTA 6 е тук ден по-рано, но самата игра ще видим едва през 2025