В последната една година две неща набраха още по-голяма популярност - доставката на храна до дома и видеоигрите. Брандът Pizza Hut решава да ги обедини по доста нестандартен начин. Като част от кампанията си Newstalgia компанията ще доставя пиците си в специални кутии, върху които са разположени специален принт и QR код.

При сканирането им с телефон обикновената кутия се трансформира в ниво от иконичната игра PacMan. За да се постигне този ефект, както можете да предположите, се разчита на добавена реалност. Но забавлението не се изчерпва само с това - най-добрите ще имат възможност да се състезават за спечелването на Arcade1Up "Pac-Man". Освен аркадните игри кампанията Newstalgia включва завръщането на ретро покривки, чаши и брандираните витражни лампи Tiffany. Добрият маркетинг понякога черпи вдъхновение от миналото, нали така? 

Снимки:YouTube

Виж още:Може ли да се играе Tetris на механично табло за разписания? (ВИДЕО)

Тагове: