Различни модели iPhone съставят шест от десетте най-продавани в глобален план смартфони през февруари, показва нова проучване на маркетинговата компания Counterpoint Research. iPhone12 води класацията, следван от iPhone 12 Pro и iPhone 12 Pro Мах. Тези iPhone модели заедно дават 73 процента от общите продажби. Високото търсене се дължи на 5G ъпгрейда, както и на това, че новата iPhone серия излезе по-късно от обичайното, в резултат на което силното търсене на моделите се пренесе и в януари.
По-нататък iPhone 12 Mini, iPhone 11 и iPhone SE 2020 също намират място в класацията.
Сред малкото модели, които успяват да разчупят хегемонията на iPhone, са два апарата на Redmi и два на Samsung. Най-напред Redmi 9 и Redmi 9a имат съответно скромния 1 дял от продажбите. С по 1 процент също са новите представителни на достъпната А-серия на Samsung в лицето на Galaxy A21 S и Galaxy A31. Южнокорейският гигант агресивно рекламира А-серията като решение със скъп дизайн, свежи цветове и актуален хардуер на достъпни цени.
Counterpoint прогнозира, че търсенето на iPhone ще остане високо през цялата първа част на годината.
Снимка: 9to5mac