Само преди ден писахме, че са били продадени 800 000 броя Samsung Galaxy Gear за първите два месеца след премиерата на продукта. Новината беше разпространена от Reuters, но може би не е била съвсем вярна...или поне така твърдят от корейския сайт Yonhap, а от The Verge са на същото мнение.
Голямата бройка изненада някои от анализаторите, тъй като не всички ревюта бяха ласкателни към този първи опит на корейската компания в пазара за умни аксесоари. Според корейците от Yonhap цифрата е точна, но не се отнася за продадени бройки, а за доставени към търговците, което, лесно можем да се съгласим, въобще не е едно и също. Това означава, че все още не е ясно колко точно умни часовника са се сдобили със собственици. Дали няма да станем свидетели на ситуацията, през която мина Microsoft със Surface и която струваше на софтуерния гигант около 900 млн. долара.
Според информация на BusinessKorea продадените бройки са всъщност много по-малко – 50 000. Ако това е истина, разликата между продадени и доставени Galaxy Gear е около 750 000 броя. Умният часовник се търгува за около 300 долара, което означава непродадена стока за около 225 млн. долара. Разбира се, минали са само два месеца от обявяването на Galaxy Gear, а тепърва предстоят празниците и голямото пазаруване, а се очакват и допълнителни промоции, които да насърчат потребителите да се сдобият с бройка от умния аксесоар (или поне в чужбина).
Вижте нашето видео ревю на Samsung Galaxy Note 3 и Galaxy Gear.