HTC Vive трябва да стане достъпен за потребителите на 5 април, но дори на този толкова късен етап все още не е сигурно, че мнозина от направилите предварителни поръчки ще получат мечтаната джаджа.

В края на миналата седмица и през целия уикенд много от хората, направили заявки за VR шлема, получиха имейли, че техните поръчки са прекратени, въпреки че някои от тях са били регистрирани още преди месеци. Закономерно това накара много хора да се свържат с НТС, за да потърсят обяснение за неприятната изненада. Отговорът, който компанията им дава, е, че поръчките им ще бъдат уважени още в началото на втората вълна, така че потребителите не трябва да се притесняват, че заявките им ще отидат най-отзад на опашката при онези, които току-що са били подадени.

Както може да предположите, това обяснение не радва особено голяма част от ентусиастите, които масово се оплакват в социални мрежи като Reddit за усилията, които е трябвало да положат, за да осигурят плащането. Друг повод за недоволство е странното изискване на НТС да получи отдалечен достъп до компютрите на потребителите, за да обработи заявките и да ги пренасочи за втората вълна от продукта.

HTC Vive не е единственият шлем, който се оказва в ограничени количества, тъй като и Oculus имаше проблеми със своята джаджа.

Виж още: Microsoft пусна HoloLens емулатор, за да ви позволи да тествате холографски приложения