Според информация на ZDNet Korea Samsung ще заложи на таблети с по-големи екрани и повече фаблети през 2014 година. По думи на Hyunjoon Kim, изпълнителен директор на Samsung, компанията е създала нова таблетна категория, в която се включват устройства за бизнеса с по-голям дисплей и по-висока резолюция. Първите представители от тази категория са Galaxy TabPro 12.2 и Galaxy NotePro 12.2, които бяха представени на CES 2014. Серията Galaxy Tab ще бъде обогатена с още модели, предназначени за различен тип потребители.
По всичко личи, че корейският производител има същата стратегия, която приложи при своите мобилни телефони – наводняване на пазара с голямо разнообразие от устройства, таргетирани към различни изисквания и бюджети. Тази стратегия може да се тълкува като опит за изместване на Apple от лидерската позиция в таблетния пазар.
При мобилните телефони се очаква представянето на повече фаблети, които ще разполагат с дислей между 5 и 6 инча. „Samsung се превърна в лидер на пазара на смартфони с голям дисплей. Това стана факт още с първия Galaxy Note, който пуснахме през 2011 г.“, добавя изпълнителният директор на компанията. Смятате ли, че стратегията на компанията е правилна?
Знаете ли, че Google и Samsung споделят патентите си портфолиа.