Xiaomi използва анонса на новия флагман Mi 11, за да напомни, че компанията измина дълг път от имиджа на бюджетен производител. Xiaomi е завършила 2020 г. като третия най-голям смартфон производител в света. Днес тя е марка номер 1 на десет пазара и е в топ 3 на още 36. По данни на маркетинговата компания Canalys, Xiaomi е най-бързо растящата марка във високобюджетния сегмент над 500 долара с впечатляващ растеж от 3639 процента на годишна база.

Между Q4 2019 и Q3 2020 Xiaomi е инвестирала 1.3 милиарда долара в развойна дейност. Резултатите не закъсняват – преди тестовете на камерите на телефоните са отнемали по три-четири дни, а сега процесът е напълно автоматизиран и става само за един ден.

Xiaomi Mi 10 Pro и Xiaomi Mi 10 Ultra са прекарали цели два месеца начело на класацията на най-добри камери на DxOMark, а Xiaomi Mi 10 Pro е и най-добрият телефон в аудиотестовете на DxOAudio за 2020 г. Накрая, дъщерната марка на Xiaomi Redmi продължава да се представя отлично и от серията Redmi Note вече са продадени над 200 милиона бройки.

Снимка: Xiaomi

Виж още: Huawei навлиза в премиум аудио сегмента в България

 

Тагове: