Включването на линкове към оферти с продукти е нормално за милиони клипове в YouTube. Независимо дали се интересувате от технология, фотография, гейминг или почти всяко друго хоби, повечето канали използват тези трикове за допълнителни приходи освен тези от реклама. Като цяло YouTube нямаше проблем да си докарва огромни печалби от реклами и абонаменти, но към това скоро може да се добави нещо ново. Според Bloomberg, YouTube вече иска от някои създатели на съдържание да маркират продуктите, които показват в своите клипове. Така маркираните продукти ще бъдат свързани с пазарни оферти, предлагани от Google. Целта е YouTube да се превърне в място, където може да разгледате и си купите почти всичко от това, което виждате във видеоплатформата.
Говорител на YouTube потвърди, че сайтът тества някои функции за е-търговия. Според него собствениците на каналите ще имат контрол върху това, кои продукти се показват там.
Успоредно с това YouTube ще интегрира на сайта и търговската платформа Shopify.
Преминаването към е-търговия изглежда логично за YouTube, тъй като безбройните ревюта на продукти през платформата лесно могат да бъдат трансформирани в покупки. Наскоро шефът на Alphabet Сондар Пичай каза, че компанията търси начин да превърне Unboxing клиповете във възможност за пазаруване.
Снимка: Pikrepo
Виж още: Huawei и Xiaomi гласуват доверие на гъвкаво стъкло за новите си модели