Началната страница на YouTube ще включва реклами в подкрепа на кампанията за преизбиране на Доналд Тръмп в изборния ден 2020.

Кампанията за преизбиране на президента изкупува рекламното пространство на YouTube за "началото на ноември", включително изборния ден, 3 ноември, според Bloomberg. Купувайки това силно трафикирано рекламно пространство, кампанията на Тръмп залага, че видимостта може да подпомогне неговата кандидатура през някои от най-важните дни, които водят до изборите.

Това не е първият път, когато кампанията Тръмп закупува желаните топреклами преди важни предизборни събития. Миналата година за преизбиране Тръмп похарчи между 500 000 и 1 милион долара за рекламното пространство преди първия демократичен президентски дебат през юни. Той се разви на живо в YouTube, а рекламите избухнаха от лицето и посланието на Тръмп към потенциалните избиратели. Причината за това бе необичайно големият брой кандидати, отговарящи на условията за този дебат, така че той беше разделен на два дни.

Виж още: "Приятели" се завръща!

Оцени:
Рейтинг: 5
Тагове: