Финансовият доклад за първото тримесечие за 2018 на Netflix показва, че растежът на абонатите на стрийминг услугата стабилно продължава. За последните три месеца абонатите ѝ са се увеличили с още 7.4 милиона (1.96 милиона от които в САЩ) и така общо услугата удря 125 милиона абонати.
За увеличаването на потребителите определено помага и постоянното добавяне на ново, оригинално съдържание от страна нa Netflix. От компанията казаха, че възнамеряват през тази година да вложат между 7.5 и 8 милиарда щатски долара само за развиване на съдържание, така че със сигурност можем да очакваме обявяването на нови филми и сериали по стрийминг услугата. Освен информация за абонатите от Netflix споделиха и видео за приходите си за тримесечието, в което Тед Сарандос, директор на съдържанието, отказва за коментира дали Netflix работи по сделка със семейство Обама, но и заявява, че слуховете за ново шоу, подобно на американското „60 минути“, не са верни. Изпълнителният директор Рийд Хейстингс пък отговаря на въпрос за поверителността и проблеми с личните данни като тези, с които се сблъсква в момента Facebook, и добавя, че се радва, че са изградили бизнес, който „не е подкрепен от реклами“.