Горещ слух от Холивуд твърди, че през последните няколко дни MGM се опитва да продаде най-новия филм за Джеймс Бонд No Time To Die на стрийминг платформа, тъй като продължаващата слаба посещаемост по кината заплашва успеха на традиционните филмови премиери. Към момента филмът е предвиден за 2 април 2021 г., а студиото вече го забави два пъти заради срива в продажбите на билети в условията на коронавирус пандемия.

Изглежда, че MGM е преговаряла с Apple и Netflix, но исканата цена от около 600 милиона долара кара дори онези с най-дълбоки джобове да бъдат крайно предпазливи. По-рано тази година Apple закупи филма Greyhound с Том Ханкс на цена от 70 милиона долара, след като Sony не успя да му намери място в своя календар.

Като една от най-богатите компании в света Apple може да си позволи цена от 600 милиона долара, но не е толкова ясно дали пускането на филма ексклузивно по Apple TV+ ще оправдае тази цена. Всяка стрийминг платформа, която евентуално купи филма, ще трябва да похарчи още милиона за реклама към съществуващите и потенциалните си нови абонати. Apple харчи около 6 милиона долара на година за оригинално тв съдържание и въпреки че Джеймс Бонд е известна марка, придобиването само на един филм за 1/10 от годишния бюджет може да не е добра идея.

Снимка: MGM

Виж още: Apple е най-скъпата марка, а Google изпадна от Топ 3

 

Тагове: