Догодина по това време Apple може да притежава собствена видео платформа за стрийминг. Това е крайната цел на подразделението Apple Worldwide Video, в което работят 40 ветерани от бизнеса, повечето от които са дошли от Sony.

Гигантът е използвал бюджет от 1 милиард долара, похарчени през последните 6 месеца за създаването на 12 различни сериала. В някои от случаите Apple се е преборила за правата, наддавайки агресивно срещу конкуренти като Netflix. Сред наличното съдържание има драми, детски сериали и регионално съдържани за Южна Америка и Европа.

Apple се готви да продължи с разходите и планира да предлага повече оригинални продукции от YouTube и Facebook, и ако срокът март 2019 г. не бъде спазен, най-късно до следващото лято трябва да видим платформата в действие.   

Сред потвърдените проекти са трилър на М. Найтшаямалан, космическа драма от създателя на Battlestar Galactica Роналд Мур, комедия с Кирстен Уиг, драма от режисьора на La La Land Деймиън Шазел, футуристична драма от продуцента на The Нunger Games Франсис Уорънс, драма с Рийз Уидърспуун и Дженифър Анистън и драма с Октавия Спенсър.   

Тагове: