Прехвърлянето на летния блокбъстър Greyhound с Том Ханкс от киносалоните в стриймниг платформата на Apple предизвика доста коментари. Гигантът взе правата върху Greyhound за 75 милиона долара, но изглежда, че инвестицията си е струвала.
Въпреки че Apple не разкрива официални цифри, близки до компанията източници твърдят, че по време на премиерния си уикенд Greyhound е бил гледан от брой зрители, сравними с премиерата на летен кинохит. В резултат Greyhound официално е най-голямата премиера на Apple TV+. Със сигурност премиерата на Greyhound е била засилена и от притегателната сила на звездата Том Ханкс, който написа и сценария на филма.
Според статистиката 30 процента от гледалите Greyhound са нови абонати на Apple TV+, които Apple ще се надява да превърне в редовни потребители. Преди началото на Greyhound компанията показва и поредица от трейлъри за другото си оригинално съдържание, с които се опитва да привлече по-голям интерес, особено сред онези, които използват безплатния временен достъп.
Към момента в Apple TV+ има около 30 заглавия, което не е много, но компанията акцентира върху високобюджетни оригинални хитове, вместо да изкупува стари каталози. Наскоро Apple задели 200 милиона долара за нов филм на Мартин Скорсезе и 120 милиона долара за лента с Уил Смит. Двете оригинални продукции ще се снимат догодина.
Снимка: Apple
Виж още: Сериал за Batman тръгва по HBO Max заедно с предстоящия филм на Робърт Патинсън