Ако все още обичате да се отбивате в книжарниците в сектора, посветен на художници, може би ще откриете ултра скъпите маркери от марката Sharpie. Всъщност Sharpie са доста известни в САЩ и всички ги ползват по най-разнообразни причини. Но за съжаление те се превърнаха в причината за един от най-големите гафове в гейминг индустрията. Как се случи това?  
Като част от продължаващото изслушване по делото FTC срещу Microsoft, което е резултат от опита на Федералната търговска комисия (FTC)  да блокира покупката на Activision Blizzard от Microsoft на антитръстова основа, главният изпълнителен директор на PlayStation в Sony Джим Райън предоставя сканирани документи, в които поверителната информация е била прикрита. Проблемът е, че за тази цел на хартиените им варианти детайлите са били зачеркнати с маркер Sharpie. На пръв поглед всичко изглежда нормално. Но поради взаимодействието на хартията, мастилото на принтера, мастилото на Sharpie и оптичните скенери много повече хора, включително журналисти, могат да видят нещата, които е трябвало да останат скрити.

 
Всички знаем, че създаването на хитови игри е скъпо удоволствие, но ето и малко конкретика от The Verge:  

Horizon Forbidden West струва 212 млн. долара и се нуждае от 300 служители за пет години.
The Last of Us Part II струва 220 млн. долара и 200 служители на пълен работен ден.
Call of Duty представлява 800 милиона долара от приходите на Sony от PlayStation през 2021 г. и потенциално 1.5 милиарда долара в световен мащаб. 
На друго място в документите Райън от Sony предполага, че 1 милион собственици на PlayStation играят изключително Call of Duty игри, а още до 20 милиона посвещават или значителна, или по-голямата част от времето си в играта.  
Microsoft също разкрива повече, отколкото възнамеряваше, по време на изслушването досега. По-рано тази седмица вътрешни имейли на Microsoft показват, че подразделението за Xbox обмисля закупуването на Sega, Bungie или създателя на Hitman IO Interactive. Според шефа на Xbox Game Studios Мат Бути целта е била още през 2020 г. "да изкараме Sony от бизнеса". От Microsoft заявиха пред The Verge, че имейлът представлява "тенденции в индустрията, които никога не сме преследвали" и няма нищо общо с придобиването на Activision Blizzard. 

Снимки: Unsplash

Виж още: Diablo 4 вече е изкаралa повече от 666 милиона долара