Дори с все по-засилваща се конкуренция предвид скорошните премиери на НВО Мах и Peacock, Netflix продължава да изпреварва очакванията и към края на второто тримесечие на 2020 г. вече има над 192 милиона платени абонати по цял свят.
В традиционния си отчет пред инвеститорите Netflix посочва още един малко изненадващ конкурент – китайското мобилно приложение TikTok. Още по-интересно е, че не включва стартиралата наскоро стрийминг платформа Queb.
За възхода на Netflix категоричен е фактът, че за същия период миналата пролет абонатите са се увеличили с 2.7 милиона души. Докато сега скокът е с над 10 милиона. Със сигурност за това допринася и пандемията, която накара много хора в глобален мащаб да си стоят затворени вкъщи. След като за цялата минала година Netflix добави 28 милиона нови абонати, сега само за периода януари – юни те са 26 милиона. Това обаче кара компанията да очаква по-слаб растеж през втората половина на годината.
Що се отнася до съдържанието, Netflix отчита силно представяне на комедията Never have I ever на Минди Кейлинг, която е гледана над 40 милиона пъти, и екшъна Extraction с Крис Хемсуърт, който е гледан в 99 милиона домакинства.
За 2021 г. Netflix обещава още повече оригинално съдържание, включително и чрез придобитите SpongeBob Movie: Sponge on the Run и нови сезони на сериала CobraKai.
Снимка: Pikrepo
Виж още: Игрите като професия“ епизод 3: Какво ви е нужно, за да започнете? (ВИДЕО)