Световните потребителски разходи за мобилни приложения достигнаха най-висока стойност за всички времена през 2021 г. Данните от маркетинговата компания Sensor Tower показват, че потребителите на App Store са харчили повече от двойно повече пари за абонаментни услуги, отколкото потребителите на Google Play.

В световен мащаб 100-те най-добри абонаментни приложения, които не са игри в App Store, генерират 13.5 милиарда долара. Това е почти три пъти повече от приходите на Google Play от 4.8 милиарда долара.

Въпреки това Google Play отбеляза значително по-голям ръст, тъй като разходите там се увеличиха със 78% от 2020 г. Разходите в App Store отбелязаха ръст от 31% на годишна база от 10.3 милиарда долара.

YouTube беше най-доброто приложение за абонамент в App Store както в САЩ, така и в останалия свят. То генерира 1.2 милиарда долара в световен мащаб с 566.5 милиона от тези в САЩ. Tinder беше второто най-популярно приложение за абонамент и в двете категории.

Как ще се променят тези данни в бъдеще? Абонаментните услуги продължават да набират популярност, тъй като потребителите гледат първокласно съдържание на платформи като HBO Max, Amazon и Netflix наред с други подобни.

Социални медийни платформи като Twitter, TikTok и Instagram създават свои собствени модели на абонамент, за да насърчат създаването и потреблението на съдържание. Имайки това предвид, вероятно ще видим покачване на разходите в App Store за абонаментни приложения в близко бъдеще.

Снимка: Microsoft

Виж още: Сайтовете с еротично съдържание вече ще изискват доказателство за пълнолетие

 

Тагове:
Още от Play