Технологичните компании и отборите по моторни спортове винаги са имали силни връзки поради футуристичния характер на двете области. Последното партньорство идва направо от сърцето на Силициевата долина, тъй като Google и McLaren Racing обявиха споразумение за партньорство за 2022 г.

Като част от сделката логото на Android ще се появи на капака на двигателя на болид от Ф1, докато брандирането на Chrome ще бъде на капаците на джантите. Google също така ще предостави своите продукти, включително устройства с Android и браузъра Chrome, на екипните операции по време на всички сесии от състезателния уикенд.

Партньорството ще донесе най-доброто от продуктите на Google на McLaren, за да осигури по-безпроблемно технологично изживяване на всички устройства. През целия сезон McLaren ще използва устройства с Android с 5G връзка и браузър Chrome в своите операции по време на тренировъчни сесии, квалификации и състезания, за да подкрепя пилотите и отбора с цел подобряване на производителността на пистата.

Брандирането с марките Android и Chrome ще бъде поставено върху капака на двигателя и джантите на състезателните автомобили MCL36 Формула 1, както и върху каските и състезателните костюми на пилотите на McLaren от Формула 1 Ландо Норис и Даниел Рикиардо от сезона на Формула 1 през 2022 г.

Междувременно марката на Google ще бъде видима и на състезателния автомобил McLaren MX Extreme E с номер 58 и на състезателните костюми на пилотите на McLaren MX Extreme E Ема Гилмор и Танер Фуст от Island X Prix 2022.

Снимка: McLaren Racing

Виж още: Neuralink е провалът на Илон Мъск, за който той не иска да разберете

 

Тагове: