Нова информация от кулоарите на гейм индустрията разказва за опасно обтегнатите отношения между Blizzard и техния собственик Activision.
Последната директива, дошла от централата на Activision за Blizzard, е категорична: спрете да харчите пари там, където не е необходимо, и направете нещо, за да активизирате позаспалите си потребители.
Има и още - Blizzard трябва да издава повече игри, а не да разчита на стари заглавия.
"Това е първият път, когато чуваме, че основен приоритет за нас трябва да бъде орязването на разходите", е цитиран източник от щаба на Blizzard.
Компанията имаше относително безлична година, в която видяхме един експанжън за World of Warcraft и различни ъпдейти за Overwatch и Hearthstone. Анонсите на преработката на Warcraft 3 и особено на мобилната Diablo Immortal не направиха нищо, за да върнат ентусиазма на феновете.
Всичко това и традиционната философия на Blizzard "Ще я пуснем, когато е готова", влизат в сериозен конфликт с бизнес политиката на Activision, която пък всяка есен издава нова Call of Duty игра.
Все пак двете компании са имали и дългогодишни отношения на сътрудничество. Игри на Activision като Destiny 2 и Call of Duty Black Ops 4 са налични в Battle.net, а Bungie се появи на BlizzCon, за да анонсира, че Destiny 2 ще има безплатен период. Това изпълва с още по-голяма неяснота бъдещето на деликатния съюз между Blizzard и Activision, който съществува от 2007 г. в условията на относителна независимост за първите.