Битката на онлайн шутърите този празничен сезон изглежда лишена от каквато и да било интрига, сочат данните на NPD Group. Завръщането към корените на поредицата с Call of Duty: WWII очевидно се е харесало на феновете и от играта на Activision са продадени внушителните 4.4 милиона копия.

Очаквана с голям интерес и стратегически позиционирана в навечерието на кинопремиерата на следващия Star Wars филм, Star Wars: Battlefront II имаше огромен потенциал... но се провали с гръм и трясък.

От научнофантастичния шутър са продадени едва 882 000 копия, което е ужасяващо ниска цифра. За сравнение, предната Star Wars: Battlefront игра от 2015 г. реализира 2.1 милиона продажби за първия си месец на пазара.

Все пак, анализаторите предричат поне малко светлина в дъното на тунела за Star Wars: Battlefront II.

"Вярваме, че лоялността на феновете към марката Star Wars, притегателната сила на играта като подарък за празниците и пускането на Star Wars: The Last Jedi на 15 декември ще доведе до известно увеличение на продажбите", коментират от Wedbush Securities.