Diablo 4 е на пазара след кратък период на ранен достъп, а първите ревюта са доста добри и съдържат множество перфектни оценки. Един важен аспект на идентичността на Diablo 4 е частта с услугата на живо, като Blizzard може да направи неща като поправяне на бъг, който караше множество елитни врагове да се появяват върху някои играчи, и да се съсредоточи върху предоставянето на значително съдържание за играчите.

Главният мениджър на Diablo Род Фъргюсън даде обширно интервю за Kinda Funny за ранния прием на играта и докато обсъждаше елемента на услугата на живо, случайно спомена, че екипът вече работи не по едно, а по две разширения за играта. Фъргюсън заяви, че работният процес за Diablo 4 е трябвало да се съобрази с факта, че разработката на играта е замислена като маратон, а не като спринт, и Blizzard не е искала да се стигне до ситуация, в която играта да стартира, а екипът, който я е създал, вече да е изтощен от работата.

"Така че трябва да изградите екипа и структурата си по начин, по който да можете да правите това устойчиво, защото в известен смисъл винаги сте в процес на доставка на продукта", каза Фъргюсън. "В момента, в който седя тук, сме на път да пуснем основната игра, завършваме първия сезон, работим по втория, работим по първото разширение, започваме второто разширение... сега работим по него, а дори не сме пуснали играта."

Така че вече се работи по два експанжъна и въз основа на общата атмосфера от начина, по който Фъргюсън говори в това интервю, ги очаквайте по-скоро рано, отколкото късно. Той казва, че едно от нещата, на които гледат назад по отношение на Diablo 3, е, че може би Blizzard не са предоставили достатъчно съществено допълнително съдържание по време на живота на играта, което е още една възможност да лансира новия формат. "Услугата на живо позволява повече съдържание в сезоните в сравнение с Diablo 3", казва Фъргюсън. "По-дълбоко, по-богато и повече съдържание."

Други любопитни факти са, че сезоните на играта ще се провеждат на тримесечие, като целта е да се даде на обикновените играчи достатъчно време, за да изиграят съдържанието и да спечелят награди, както и да се наблегне на това, че всички микротранзакции са чисто козметични. Фъргюсън казва, че мантрата е никой да не може да "плаща за сила" в играта, което е чудесно, защото всички ние вече сме платили за играта, когато сме я купили.

Снимка: Blizzard

Виж още: Микротранзакциите в Diablo IV са по-скъпи от тези във Fortnite

 

Тагове:
Още от Play