E3 е едно от най-големите и чакани изложения в геймърския календар и закономерно милиони фенове очакват да научат подробности за нови игри, които любимите им компании ще анонсират. Оказва се обаче, че същите тези компании далеч не се фокусират върху това и много от тях предпочитат да си правят реклама от сцената на изложението, а не да показват онова, което феновете искат.

Момчетата от подкаста Easy Allies са анализирали конференциите на големите издатели от Е3 2016 с една интересна цел - да видят какво време компаниите прекарват в празни приказки и колко всъщност говорят за игрите си.

Резултатите са... да ги наречем любопитни:

Sony: 70.6% (53:43/1:16:35)
Xbox: 55.7% (49:52/1:29:35)
Ubisoft: 51.8% (1:00:35/2:00:00)
Bethesda: 50.2% (29:33/58:55)
EA: 24.1% (13:33/56:15)

Очевидно е, че ЕА ни залива с най-много празни приказки. Ubisoft също не се представя много добре, предвид че френската компания имаше двучасова презентация, а през точно половината от това време не е говорила за игри.

Е3 2017 практически е тук, така че скоро ще видим как ще се представят компаниите и тази година.

Тагове:
Още от Play