Мнозина считат, че представянето на Sony по време на Е3 2016 бе най-впечатляващото, и данните от Facebook изглежда подкрепят това твърдение, пише Venture Beat.
На базата на задълбочен анализ на това, как са реагирали потребителите на различните представяния в рамките на изложението, социалната мрежа прави заключението, че именно Sony може да бъде обявен за "победител", що се отнася до полученото внимание и обсъждането в интернет. Работейки съвместно с компанията Pulsar, Facebook проследява постовете и дискусиите на тема Е3 в периода от 7 до 14 юни, фокусирайки се най-вече върху конференциите на отделните издатели.
Оказва се, че именно Sony има най-голям дял от всички компании, презентирали в Лос Анджелис, като на японския гигант се падат малко над 30 процента от всички дискусии за въпросния период.
По отношение на обсъжданите игри най-голямо внимание е било отделено на The Elder Scrolls: Legends (Bethesda), God of War (Sony) и Titanfall 2 (Electronic Arts).
"Нашата работа е да свързваме хората с игрите, които обичат. Тези данни са базирани на това, което потребителите обсъждат, споделят и чувстват", обяснява Лео Олебе от Facebook.
Виж още: Въпросът не е кой спечели E3 2016, а релевантно ли е Е3 изобщо