Геймърските платформи успяват или се провалят на база на игрите, които предлагат, а добавена стойност получават от своите ексклузиви. В този смисъл положението на новата облачна платформа Stadia не е розово. До момента Google успя да осигури само няколко временни ексклузива, рекламирани като First on Stadia, като Orcs Must Fie! 3 и Get Packed. Извън тях каталогът на Stadia се състои предимно от нови и стари ААА игри.
Според сайта Kotaku причината, че в библиотеката липсват повече инди заглавия е, че Google не предлага достатъчно стимули за това издателите и програмистите да пуснат своите игри в Stadia. Освен това те се страхуват, че Google чисто и просто може да спре услугата.
На практика гигантът не предлага пряка финансова инициатива за добавянето на нови игри в Stadia. Освен че искат да получат честно заплащане за труда си, разработчиците просто искат техните игри да се играят. Един такъв разработчик изтъква разликата между огромните аудитории на Steam и Switch срещу минималните такива на Stadia.
„Има платформи, на които искате да присъствате, защото те имат голяма публика и вие искате да достигнете тази публика. Това е Steam, това е и Switch. Там има много играчи, които могат да играят вашите игри“, казва той, посочвайки, че последната надежда се крие в скорошната премиера на базовата версия на Stadia.
Виж още: 3 месеца след дебюта си, Xbox Elite Series 2 е сред най-продаваните гейм аксесоари изобщо