Мнозина смятат, че мъжете са по-запалени по мобилните игри и че те прекарват повече време, играейки. Но нов доклад на компанията за мобилни анализи Flurry (чийто собственик между другото е Yahoo) показва някои изненадващи факти, които отменят такива схващания.

От компанията установяват, че въз основа на извадка от игри, обхващаща общо 1,1 милиона устройства, жените всъщност осъществяват с 31 процента повече вътрешни покупки в игрите спрямо мъжете. Жените също прекарват 35% повече време в играене. В рамките на 7 дни средно прекарват с 42% повече време в игрите в сравнение с мъжете. От Flurry отбелязват, че данните се измерват в световен мащаб.


с

 

Една супер успешна игра сред нежната половина на човечеството, а именно тази Ким Кардашян, генерира 1 600 000 долара през първите пет дни от пускането си в Google Play Store и iTunes. И тъй като играта е безплатна, тези пари идват от вътрешни покупки. Един анализатор дори предвижда, че играта може да генерира 200 милиона долара приходите на годишна база.

 

с

 

Очаквано мъжете са по активни при някои видове мобилни игри. Flurry измерват количеството време, което геймърите прекарват в 19 категории при iOS игри, и установяват, че мъжете все още прекарват повече време, играейки бойни игри, стратегии, „отбранявай кулата“ и спорт. Това показва, че като цяло мъжете си запазват територията на по тежките и сериозни игри със сложно управление.

В крайна сметка този нов доклад на Flurry е добра новина за рекламодателите, тъй като те по-добре ще рекламират и ще имат по ясна индикация кои игри са предпочитани от жени или мъже.

 

Виж още: Vesper - вибраторът, който носитe като колие