Мнозина смятат, че мъжете са по-запалени по мобилните игри и че те прекарват повече време, играейки. Но нов доклад на компанията за мобилни анализи Flurry (чийто собственик между другото е Yahoo) показва някои изненадващи факти, които отменят такива схващания.
От компанията установяват, че въз основа на извадка от игри, обхващаща общо 1,1 милиона устройства, жените всъщност осъществяват с 31 процента повече вътрешни покупки в игрите спрямо мъжете. Жените също прекарват 35% повече време в играене. В рамките на 7 дни средно прекарват с 42% повече време в игрите в сравнение с мъжете. От Flurry отбелязват, че данните се измерват в световен мащаб.
Една супер успешна игра сред нежната половина на човечеството, а именно тази Ким Кардашян, генерира 1 600 000 долара през първите пет дни от пускането си в Google Play Store и iTunes. И тъй като играта е безплатна, тези пари идват от вътрешни покупки. Един анализатор дори предвижда, че играта може да генерира 200 милиона долара приходите на годишна база.
Очаквано мъжете са по активни при някои видове мобилни игри. Flurry измерват количеството време, което геймърите прекарват в 19 категории при iOS игри, и установяват, че мъжете все още прекарват повече време, играейки бойни игри, стратегии, „отбранявай кулата“ и спорт. Това показва, че като цяло мъжете си запазват територията на по тежките и сериозни игри със сложно управление.
В крайна сметка този нов доклад на Flurry е добра новина за рекламодателите, тъй като те по-добре ще рекламират и ще имат по ясна индикация кои игри са предпочитани от жени или мъже.