CVG споделя, че Sony е имала планове да интегрира стандартен галваничен сензор, който да следи реакцията на организма по време на игра. Японците запазват идеята сравнително дълго, но се отказват от нея малко преди анонса, защото решават, че приложенията на подобен хардуер в гейминга са твърде ограничени. Вместо това, компанията решава да заложи на подобрена ергономия и още по-естествени тригъри с вибрация.
Някои критици на решението смятат, че технологията може да е използва най-вече в хорър игри. Галваничните показатели дават информация за нивата на стрес. Така играта може да предпази най-чувствителните геймъри от твърде високи нива на напрежение, но и да я направи по-страшна в обратен случай.
Бихте ли разчитали на подобен сензор? А знаете ли, че CryEngine 3 поддържа PlayStation 4?