Предстоящата Mass Effect: Andromeda ще позволи на РС геймърите да използват пълния капацитет на своите системи, като не заключи кадрите в секунда на предварително установена стойност.

За сравнение при оригиналната Mass Effect трилогия, която работеше с модифицирана версия на енджина Unreal 3, кадрите в секунда бяха заключени по подразбиране на 62. Тогава геймърите трябваше да редактират някои команди в .ini файловете, за да премахнат ограничението. Очевидно това вече няма да е проблем в Mass Effect: Andromeda.

За съжаление обаче студиото BioWare обяви, че мултиплейър компонентът на играта ще бъде ограничен само до съответната платформа. Това означава, че всяка версия на играта – за РС, PS4 и XBOX One – ще може да се играе само от геймъри на една и съща система.

Mass Effect: Andromeda излиза за въпросните три платформи на 23 март в Европа.

Виж още: Над 82 000 души са играли Resident Evil 7 във VR

Тагове: