Известно е, че технологията за трасиране на лъчи е предизвикателство дори за най-добрите графични карти, но всеки, който иска да играе новата игра Ratchet and Clank: Rift Apart на топ картата RX 7900 XTX на AMD, може би ще искате да се въздържате от натискане на бутона за включване на трасирането на лъчи.

Всъщност AMD потвърди някои доста неприятни проблеми с производителността на карти Radeon от няколко различни поколения, както става ясно от бележките към неотдавнашната актуализация на драйвера Adrenalin.

Играчите на Rocket League са измъчвани от "периодични повреди", когато bloom е изключен, например на карти като RX 6900 XT. Играчите на RuneScape също изпитват "периодично увисване на приложенията" на RX 5700 XT, докато са забелязани проблеми със синхронизацията на звука при запис с кодека AV1 чрез софтуера Adrenalin Edition.

Известно е, че дори най-мощната графична карта на AMD досега се срива напълно при включено трасиране на лъчи, продължават бележките за актуализация.

"Възможно е да се наблюдава срив на приложението или прекъсване на времето на драйвера, докато играете Ratchet & Clank: Rift Apart с активирани Ray-Tracing и Dynamic Resolution Scaling на някои графични продукти на AMD, като например Radeon RX 7900 XTX."

Това означава, че вероятно е известно, че това се случва и на други карти, а в бележките RX 7900 XTX е посочена само като пример. С други думи може би е най-добре изобщо да не се занимавате с трасиране на лъчи, докато не излезе нов пач.

AMD е наясно с проблемите и "работи с разработчиците на играта Ratchet & Clank: Rift Apart, за да разрешат някои проблеми със стабилността, когато е активирано трасирането на лъчи".

Снимка: Insomniac Games

Виж още: Ubisoft вече ще изтриe профила и библиотеката ви с игри поради неактивност

 

 

Още от Play