Aliens: Colonial Marines не е играта, която всички фенове на поредицата се надяваха, че ще получат. Крайният резултат е меко казано посредствен, а самият изкуствен интелект на противниците също е под всякаква критика. В повечето случаи те или се втурват към позицията ви и по този начин се превръщат в лесна мишена, или седят като идиоти на едно място. Всичко това прави самите престрелки още по-скучни, отколкото реално са. Оказва се обаче, че за това може да има изненадващ виновник - печатна грешка в кода на изкуствения интелект.

До този извод е стигнал геймър с прякора TemplarGFX ACM, който е създател на мода Overhaul за шутъра. Той опитва да оправи някои от основните проблеми на играта и в процеса ентусиастът се е натъкнал на очевидна печатна грешка в INI файла. Там вместо "Teather" пише "Tether" и едната погрешна буква променя изцяло начина, по който пришълците гонят и нападат играча в хода на приключението и то става много по-тактическо.

Геймърите се мъчат да оправят играта на практика откакто бе пусната, докато междувременно Sega и Gearbox си прехвърляха вината един на друг. И не, това не е първият подобен куриоз - печатна грешка в кода на Civilization VI промени хода на историята в стратегическата игра.

А за по-ентусиазираните, ето какво точно е открил модърът:

Inside your games config file (My Document\My Games\Aliens Colonial Marines\PecanGame\Config\PecanEngine.ini) is the following line of code :

ClassRemapping=PecanGame.PecanSeqAct_AttachXenoToTether -> PecanGame.PecanSeqAct_AttachPawnToTeather

Im sure you'll notice the spelling mistake

ClassRemapping=PecanGame.PecanSeqAct_AttachXenoToTether -> PecanGame.PecanSeqAct_AttachPawnToTether

If you fix it to look like the above and then play the game, the difference is pretty crazy!

Тагове: