Tiberium, горещо очакваният тактически шутър развиващ се в култовата игрална вселена на поредицата "Command and Conquer", е спрян от разработка, поради не покриване на стандартите за качество. Някои от разработчиците са уволнени.

Припомняме, че играта първоначално беше планирана за края на 2008 г., но наскоро беше отложена за 2009 г. без да се даде обяснение за причините.

"Играта имаше фундаментални дизайнерски предизвикателства още със стартирането на проекта", пише шефът на студиото Майк Верду във вътрешноведомствено съобщение, с което от сайта kotaku.com са успяли да се сдобият. "Ние се борехме да изгладим проблемите, но не успяхме; играта не се получава достатъчно добре за собствените ни очаквания, както и тези на нашите клиенти.", продължава Верду. "За съжаление, това ще доведе до освобождаване на няколко човека от екипът."

Говорителят на Electronic Arts потвърди спирането на играта и отстраняването на някои от служителите.

Добрата новина е, че все повече водещи гейм компании започват да държат на имиджа си и да поставят качеството на игрите си на първо място. След като Blizzard от години следват това желязно правило (и спряха от разработка техния дългоочакван екшън от трето лице "Starcraft: Ghost" поради същите причини), вече и EA започват да заемат подобни безкомпромисни позиции. От това безспорно печелят геймърите, защото е за предпочитане една игра да не се появи, отколкото слаб и некачествен продукт да бърка в джобовете на геймърите.

Текст: Михаил Гужгулов

Тагове: