Мобилният дебют на Super Mario бе очакван с огромен интерес и вчера дебютира Android версията на играта. Като цяло Super Mario Run е свалена над 78 милиона пъти само за iOS, но въпреки това не е направила толкова пари, колкото биха желали шефовете на Nintendo.
2D платформърът имаше силен дебют, но бързо се срина в класациите не на последно място заради еднократната цена от 10 долара, която отключва цялото съдържание в играта.
От тези 78 милиона души, свалили Super Mario Run на iOS, едва 4 милиона са платили, за да продължат да играят. В резултат президентът на Nintendo Тацуми Кимишима призна, че играта просто "не отговаря на очакванията", що се отнася до приходите.
Премиерата на Android версията и ъпдейтът с ново съдържание със сигурност ще увеличат парите, но до каква степен, не е ясно. Въпреки това Nintendo твърди, че няма да се откаже от модела с еднократно плащане.
"Fire Emblem Heroes се представя добре, но ние предпочитаме модела на Super Mario Run", казва говорител на японската компания, цитиран от Nikkei.