Очаквахме с огромно нетърпение Ucharterd 4: A Thief's End тази година, но Sony обяви, че заглавието ще направи своя дебют през пролетта на 2016 година. Новината е още по-трудна за приемане, тъй като от Gamespot разкриха повече информация за системата за лицева анимация, която прави Нейтън Дрейк много по-реален.

Разработчикът Naughty Dog продължава добрата си работа от Uncharted 3 и The Last of Us, но вече лицата на героите се анимират с „между 300 и 500 костици“. Предполагаме, че си спомняте колко добре изглеждаха героите в споменатите игри. Интересно е, че там са използвани между 90 и 100 костици, обяснява Джош Шер, сценарист на Uncharted 4. „Изцяло преправихме системата за лицеви анимации“, добавя той.

 

 

„Това ни позволява да изразим по-силни чувства – камерата се завърта около лицето на Дрейк, който се катери по скала, а ние можем да видим всяка малка гримаса, която прави. Наблягаме както на големите, така и на малките детайли, а това е нещо, на което хората със сигурност ще обърнат сериозно внимание“, обяснява Рики Камбиър, главен дизайнер на играта.

При предишните си игри в Naughty Dogs са принудени да моделират някои от анимациите при 10-15 кадъра в секунда, за да спестят памет. След това се използва код, който симулира 30 кадъра в секунда. Новите технологии позволяват на студиото да направи анимациите директно в 30 кадъра в секунда, което ще доведе до много по-плавни и истински изражения на лицето.

Желанието на Naughty Dog е Uncharted 4 да върви с 60fps, но все още не е ясно как ще се справи конзолата с това. Според Камбиър разработчиците на игри все още са в ранните дни на PS4. Демо версията, която можете да видите във видеото под текста, е фиксирана на 30fps, въпреки че играта достига до по-висока скорост на кадрите.

 

 

Ето и детайли за филма по Uncharted.

Тагове: