Компанията, известна досега като Facebook, е обмислила възможността да отвори свои физически магазини много преди да се ребрандира като Meta. По информация на The NY Times разговорите за физически локации са започнали миналата година, макар че все още нищо не е финализирано и проектът все пак може да бъде отложен. Ако Meta отвори физически магазини, те няма да бъдат типичните търговски площи, а по-скоро магазини за изживяване, където хората да се запознаят с устройства, разработени от подразделението Reality Labs.

Такива устройства биха включвали шлемове за виртуална реалност като Oculus Quest, както и умните очила за добавена реалност Stories, които FB разработи с Ray-Ban. На база на източниците на вестника целта на Meta очевидно е да събуди любопитство и чувство за близост към магазините, както и да предложи на потребителите предразполагаща атмосфера, където да тестват и експериментират с джаджите без притеснения.

Същите документи показват, че Meta си представя магазините с модерна и минималистична естетика и деликатно пласиране на продуктите. Първоначално са били обмисляни различни имена като Commons, Innovations, Reality Store, преди да се спрат на името Facebook Store, което обаче сега сигурно ще бъде променено заради преименуването на компанията.

Ако Meta действително реализира този си план, първата локация с магазин ще бъде в Бърлингейм, щата Калифорния, където е офисът на Reality Labs. По-нататък се предвиждат и локации по цял свят, без да се назовават конкретни имена.

Снимка: Pikrepo

Виж още: Куче робот помага на SpaceX за ракетата, която ще ходи до Марс (ВИДЕО)