Всеки знае, че мобилният интернет се превръща във все по-сериозна част от нашето ежедневие, но и данните го потвърждават. От Мтел обявиха отчета си за първото тримесечие на 2014 г., според който потребителите на мобилен широколентов интернет на оператора са се увеличили с 33.9% за 1Q2014 спрямо същия период на 2013 г. Увеличение се наблюдава и в броя абонати на цифровата телевизия от Мтел, като те нарастват с близо 10% през разглеждания период. Средният месечен приход от линия за достъп (ARPL) се увеличава с 5.9% до 14.3 евро на годишна база.
В рамките на първото тримесечие на тази година клиентската база на Мтел е намаляла с 6.6% до 4.1 млн. абонати, сравнено с предходната година. Спадът се дължи основно на намалението на клиентите на предплатени карти. Приходите на Мтел през разглеждания период намаляват с 6.4% до 91.2 милиона евро, което показва по-малък спад в сравнение с регистрирания през финансовата 2013 година. Сравнимата EBITDA спада с 5.8% до 37.1 милиона евро. Слаб спад от 6.1 евро до 6.0 евро се наблюдава през първото тримисечие и при средния месечен приход от абонат (ARPU), като това се дължи основно на регулаторна намеса.