Създателите на интернет браузъра Opera обявиха нова промоционална кампания за увеличаване на своя доста малък пазарен дял, който понастоящем е малко под 3% според данни от StatCounter.
Потребителите на Opera - но също и на други конкурентни браузъри - вече могат да кандидатстват за спечелване на пътуване до самотен исландски остров. Бонусът: 10 000 долара в банковата ви сметка.
Изборът на мястото не е случаен. Като част от кампанията Opera популяризира едно от по-новите допълнения към своя набор от функции - Tab Islands. Тя позволява уебсайтовете, отворени в лентата с табове, да бъдат групирани и събрани в един таб. Функцията е полезна особено за тези, които хронично имат огромен брой отворени табове в прозорците на браузъра. Кампанията описва историята на човек - измислен служител на Opera, - който живее на островите Vestmannaeyjar, като се фокусира върху преживяването при сърфиране и споделянето на обратна връзка с разработчиците. Човекът заминава на почивка и вие можете да заемете неговата очевидно незаменима позиция за една седмица.
Въпреки това освен комуникацията, насочена към маркетинга, няма какво да се добави. Ако се интересувате от промоционалната оферта и нямате нищо против да пътувате до Исландия, за да прекарате известно време във физическо откъсване от света, можете да кандидатствате на уебсайта на Opera.
Щастливецът ще получи парите, двупосочен самолетен билет до исландската столица Рейкявик и безплатен транспорт до къщата на остров Бярнарей. Има и един последен бонус. Безплатното седемдневно настаняване е предназначено за двама души. Така че, ако искате, не е нужно да сте толкова самотни.
Няма конкретни изисквания към победителя, кандидатите обаче трябва да отговорят на въпроса какво според тях означава Tabfulness - термин, използван активно в маркетинговата комуникация на Opera. Компанията казва, че ще избере участника въз основа на креативността на отговора му. Освен това кандидатът трябва да участва в интервю с екипа на Opera, преди да бъде официално обявен за победител.
Конкурсът приключва на 25 февруари, като Opera ще обяви победителя четири дни по-късно в X (Twitter).
Снимка: Unsplash
Виж още: Neuralink е провалът на Илон Мъск, за който той не иска да разберете