За милиони зрители по цял свят притегателната стойност на Netflix нарасна значително по време на коронавирус пандемията и сега големият въпрос за компанията е дали това дава достатъчно основание за вдигане на цените.

Дори при засилената конкуренция на компании като Disney, HBO и Apple увереността на Netflix да промени размера на месечните такси е нараснала през последните пет месеца, твърди ново проучване на маркетингoвaта компания Cowen & Co.

Тя е анкетирала 2500 американски потребители на Netflix, като повече от половината от тях са съгласни да плащат повече за достъп до стрийминг платформата. Докато през декември 2019 г. този процент е бил 47, през май 2020 г. вече 55 процента нямат против да бръкнат по-дълбоко в портфейлите си. Този сантимент е особено силен при онези, които гледат Netflix повече от 7 часа на седмица – 60 процента от тях са съгласни с повишение на цените.

„Предвид пандемията не сме изненадани, че Netflix има по-силни позиции, тъй като развлекателните услуги стават все по-важни и данните от анкетите подкрепят това“, казват анализаторите.

Те обаче не очакват Netflix да вдигне цените през 2020 г., като са убедени, че тя има добра позиция да го направи догодина. Очаква се Netflix да похарчи 15 милиарда долара за съдържание през тази година, така че със сигурност ще има нужда от повече приходи, за да покрие увеличените снимачни бюджети.

Снимка: Pikrepo

Виж още: Нов скоростен интернет рекорд прехвърля 50 Ultra HD Blu-ray диска за секунда

 

Тагове: