Край на интерактивните предавания на Netflix. В последния си бюлетин Game File Стивън Тотило разкрива, че компанията се е отказала от концепцията, за да се насочи към други направления на видеоигрите.
"Вече не изграждаме тези специфични преживявания", обясни през декември ръководителят на Netflix Games Майк Верду. За него концепцията поставя таван на възможното, за което не помага и "много ограничаващата" технология. Най-известното интерактивно шоу е Bandersnatch или Black Mirror. Излязло през 2019 г., то беше моделирано във формат "Избери сам своето приключение" и леко базирано на отменена по-рано игра.
Като цяло Netflix разполага с над дузина специални игри, някои от които са базирани на оригиналните предавания на компанията.
Верду добавя, че Netflix е "научил много" от Bandersnatch и другите последвали филми. Сега стрийминг гигантът е достигнал до "духовна еволюция", като се е насочил към "интерактивни сюжетни игри". Тези заглавия имат за цел да накарат зрителите "да се почувстват така, сякаш вие играете сериала". Но в момента те са базирани на техните по-известни или ориентирани към реалността предавания като Money Heist и Too Hot to Handle.
По-рано този месец беше съобщено, че Netflix проучва начини да привлече повече погледи и приходи към услугата си за игри. Обмисляни са били реклами в игрите и игри, които могат да се купуват, както и покупки в приложението. Netflix също така разработва игра за популярната си корейска драма Squid Game. Този проект е насочен към пускане на пазара през 2024 г., но не е ясно дали се третира като обвързана игра или като нещо по-голямо.
Снимка: Unsplash
Виж още: Учените откриха основополагащи различия при голяма част от дълголетниците