TikTok e известна най-вече с кратките си клипове, но сега социалната мрежа иска да навлезе в един интересен нов бизнес. Тя обяви TikTok Kitchen – услуга, която ще доставя храни, базирани на рецепти от най-популярните клипове в мрежата.

TikTok ще си партнира с Virtual Dining Concept, за да превръща храните от популярни TikTok клипове в реални ястия, които потребителите могат да поръчат. TikTok Kitchen ще стартира през 2022 г. в около 300 локации в САЩ. Компанията вече има планове към края на следващата година да обслужва над 1000 локации.

Идеята зад инициативата е да се реализират някои от най-популярните реални или виртуални рецепти. Така например печено сирене фета бе една от най-търсените рецепти в Google през тази година, след като набра популярност именно в TikTok. Не се знае дали ястията в менюто на TikTok ще бъдат постоянно налични, или ще се предлагат само за ограничено време. Приходите от продажбите през TikTok Kitchen ще отидат в подкрепа на създателите, вдъхновили храните от менюто. TikTok уверява, че идеята зад инициативата е да бъде стимулирана креативността, а не толкова компанията да се превърне в реален ресторант. TikTok Kitchen ще заработи от март 2022 г.    

Снимка: TikTok

Виж още: Куче робот помага на SpaceX за ракетата, която ще ходи до Марс (ВИДЕО)

 

Тагове: