Компанията StreamElement, която отразява света на стрийминга, пусна свой годишен доклад Sate of the Stream, в който описва резултатите на Twitch и YouTube Gaming през 2018 г. Според него потребителите на Twitch са гледали 9.3 милиарда часа съдържание на сайта през 2018 г., което е увеличение с 25 процента спрямо 2017 г.

На свой ред стриймингът на живо през YouTube gaming за 2018 г. възлиза на 2.3 милиарда часа, което е 25 процента от постижението на Twitch. В същото време обаче темповете на растеж на YouTube Gaming между 2017 и 2018 г. са по-високи от тези при Twitch със 104 процента.

На далечното трето място е стрийминг платформата Mixer на Microsoft, която за 2018 г. има само 167 милиона часа гледано съдържание. Това е обаче със 179 процента повече от предната година, а самата Mixer стартира през януари 2016 г.

Списъкът на десетте най-гледани стриймвани игри за 2018 г. се оглавява от (о, каква изненада) Fortnite. Негов подгласник е МОВА-та League of Legends, а по-нататък намират място популярни РС игри като DOTA 2, PUBG, CS: GO, Overwatch, World of Warcraft, GTA V и др.

„Гъвкавият“ смартфон на Intel смазва концептуално (СНИМКИ)

---

OLED телевизорите ще станат значително по-евтини

Още от Play