Култовата поредица BioShock изглежда ще се завърне след дълги години безтегловност. На сайта на студиото Cloud chamber, на което 2К възложи проекта, се появи обяви за работа, чието описание говори за игра с отворен свят и поредица от основни и допълнителни куестове.

Бъдещата игра ще трябва да съчетае отворения характер на своя свят с вълнуваща история. Опитът с Unreal 4 енджина е силно предимство, а той ще се използва за създаването на „жив свят“. По-нататък обявата използва обичайните почти рекламни термини за дизайна на различни вълнуващи сюжетни линии, които вдъхват живот в играта. 

Ролята на AI програмист пък говори за програмирането и управлението на големи тълпи, което трябва да отвори нова страница в това, какво е възможно с интерактивните NPC в игрите.

Разбира се, винаги съществува възможност, по каквото и да работи студиото в момента, то да се промени драстично в бъдещ момент. Освен това, имайки предвид характера на тези обяви, не изглежда проектът скоро да наближава своя край. Феновете на BioShock обаче са научени да бъдат търпеливи, тъй като последната част излезе още през 2013 г., а планираното продължение от друго студио на 2К беше прекратено през 2016 г. 

Снимка: 2K

Виж още: Вентилаторът на PS5 ще работи различно според нуждите на всяка игра