Още една голяма компания се включи в дискусията относно микротранзакциите във видеоигрите.

Запитан какво мисли по въпроса, президентът на Take-Two Карл Слатоф без изненада защитава своите колеги от ЕА. Според него микротранзакциите и т.нар. loot boxes не са хазарт, а просто част от съвременния бизнес модел. Въпреки това той предупреждава, че с тях не трябва да се прекалява, защото не може да принудиш потребителите да си купуват нещо.

“Важно е да не се прекалява. Трябва да създадем най-доброто изживяване, за да може геймърите да са свързани за дълго време с нашите игри”, казва Слатоф.

Неговата компания вече постигна огромен успех с финансовия модел при GTA Online и възнамерява да продължи да включва алтернативни форми на монетизация и в бъдещите си заглавия, припомня DualShockers. Как точно ще бъдат въведени те в предстоящата Red Dead Redemption 2, тепърва ще разберем.

Оцени:
Рейтинг: 4
Най-четени
Всички

Добри новини за собствениците на Huawei смартфони

179 | 21.05.2019
Още от Play

Финалният трейлър на Once Upon a Time in Hollywood е по „тарантиновски“ продължителен

16 | 22.05.2019