Скандалът около Star Wars: Battlefront II принуди медийния гигант Disney да нареди на пазителите на марката Star Wars от Lucasfilm да надзирават случващото се с новата игра.
Съгласно разпореждането екип от Lucasfilm ще провежда редовни срещи с представители на ЕА, за да контролира както поддръжката на играта с ново съдържание, така и маркетинговата ѝ кампания. Целта е да се минимизират негативните ефекти от включването на микротранзакциите, които доведоха до ужасяващия прием на шутъра.
“Срещаме се непрекъснато с членове на различните екипи. Дискутираме, играем играта и планираме бъдещето”, обяснява маркетинг шефът в Lucasfilm Дъглъс Райли, цитиран от Venture Beat.
Всички компании, участващи в проекта, се надяват, че ще успеят да заличат първоначалното лошо впечатление, но е факт, че ще бъдат необходими много усилия, за да изчезне горчивият вкус в устата. Марката Star Wars няма да загуби притегателната си сила, но нейният имидж сред геймърите определено е накърнен за известно време напред.