World of Warcraft Classic е тук и вече можем да заключим, че интересът към базовата версия на култовата ММО игра е огромен. Желаещите да играят в по-големите сървъри трябваше да чакат с часове, за да се логнат, и Blizzard предупреди играчите да напуснат претъпканите карти, преди те изобщо да заработят. Нещо повече, може да се натъкнете на сериозно забавяне дори в сървъри, които не изглежда да са пълни, тъй като стана ясно, че притокът на играчи дори е счупил техните статистики и данните за обитателите им са неясни.
Към момента сървърите на World of Warcraft Classic се обозначават като High, Medium и Low по отношение на броя играчи в тях. В най-натоварените сървъри опашките стигат до 5000 души.
Виж още: Red Dead Redemption за РС не е точно това, което очаквате (ВИДЕО)
World of Warcraft Classic има сървърния капацитет на оригиналната игра, но неочаквано големият брой хора, желаещи да играят, буквално счупи алгоритъма на играта. Сега приоритет на Blizzard e да пусне онлайн нови сървъри, да стабилизира работещите и да промени интерфейса, така че пълните сървъри да се показват като такива.
Компанията вече беше принудена да добави повече сървъри като резултат от високото търсене на резервации на имена. Първите такива вече бяха добавени след премиерата на World of Warcraft Classic и въпросът сега е колко дълго ще продължи същият този наплив.