Netflix прави стъпки за разширяване на предложенията си за мобилни игри. Според доклад на Wall Street Journal скоро абонатите ще видят все повече гейминг адаптации на създадени от Netflix продукции: като например Squid Game и Wednesday.
Въпреки че мобилните игри не са съвсем нови за Netflix, те все още се опитват да намерят своето място в бизнес модела на компанията. В момента приложението на Netflix подканва потребителите да изтеглят и играят игри като Exploding Kittens: The Game или Ghost Detective. Но в крайна сметка абонатите на Netflix ще могат да играят игри директно на своите смарт телевизори и компютри. Този ход на стрийминг гиганта към игрите е предшестван от скорошното пускане на специално приложение за контролер за iOS устройства, което позволява на играча да използва телефона си като геймпад.
От самото начало Netflix никога не е начислявала такси за своите игри и не е налагала допълнителни такива в областта на игрите. За да играете на телефона си, ви е необходим само абонамент. И макар да не знаем дали това някога ще се промени в близко бъдеще, фокусът на Netflix върху създаването на игри, базирани на хитови сериали, би могъл да помогне за поддържането на интереса към тях, особено между сезоните.
Към момента Netflix предлага повече от 70 игри на своята платформа и планира да разшири техния брой до края на 2023 г. Според WSJ Netflix ще продължи да лицензира и игри, които не са свързани със сериали, като Classic Solitaire.
Изминаха по-малко от две години, откакто компанията започна да се занимава с мобилни игри, и въпреки това Netflix вече се превърна в сериозен участник в областта на инди изданията. И видяхме, че компанията изпълнява обещанието си да разработва игри, базирани на хитови сериали. Netflix Stories: Love is Blind, интерактивно заглавие, базирано на телевизионния риалити сериал, излезе едва миналия месец. Сега изглежда, че компанията е готова да навлезе още по-силно в сферата на игрите.
Снимка: Unsplash
Виж още: Netflix се насочва към бизнеса със заведения