Тазгодишната Call of Duty ще бъде друга част от серията Modern Warfare само година след Modern Warfare 2 от 2022 г. Това е според Джейсън Шрайер от Bloomberg, който подробно описа предстоящото попълнение на Activision в годишната им серия шутъри.
Тази игра първоначално беше планирана като „премиум разширение“ за Modern Warfare 2, но сега се превръща в пълно издание, нарушавайки обичайния модел на поредицата на циклично преминаване през различните ѝ подмарки.
Твърди се, че Modern Warfare 2-2 или както и да се нарича в крайна сметка се разработва от Sledgehammer Games, които преди това оглавиха работата по Call of Duty Vanguard от 2021 г. Студиото също получава помощ от главния създател на Modern Warfare Infinity Ward.
Очаква се играта да включва познати карти и режими от миналогодишната част, което повдига въпроса дали в крайна сметка ще раздели потребителската база между тези, които имат 2-2, и тези, които я нямат.
Ще бъде включено и продължение на миналогодишната история на Modern Warfare 2.
Решението на Activision да пусне втора премиум игра Modern Warfare за две години е интересен избор за компанията, която преди беше критикувана, че пуска игри Call of Duty твърде бързо, с твърде малко текуща поддръжка. Разбира се, Activision вече има и своята актуална Warzone 2.0, на която да разчита за приходи – въпреки че нейните финансови резултати са спаднали след стартирането.
Bloomberg съобщи през януари 2022 г., че Activision обмисля да се откаже от трудния годишен график за пускане на Call of Duty, който е в сила от 2005 г. Месец по-късно Bloomberg заяви, че това наистина е било договорено след недоволството на ръководителите на Activision от сравнително слабите продажби на Call of Duty Vanguard от 2021 г.
Activision излезе с изявление в отговор на този доклад, заявявайки, че има „вълнуващ набор от премиум и безплатни Call of Duty изживявания за тази година, следващата година и след това“, но не отрече категорично, че Call of Duty от 2023 г. няма да бъде изцяло нова игра.
От всичко това липсва другото основно студио за Call of Duty игри на Activision – Treyarch. Очаква се именно то да пусне още едно заглавие в популярната си подмарка Black Ops, планирано за 2024 г.
Това беше драматична седмица за новините около производителя на Call of Duty Activision. Продължаващият опит на Microsoft да купи компанията за 68.7 милиарда долара беше в центъра на изслушване, целящо да изглади сделката въпреки нежеланието на регулатори.
Снимка: Unsplash
Виж още: Какво предвижда един от най-влиятелните трендспотъри в света за следващата година