Нова реклама на Sony, предназначена да рекламира PS5, може би загатна за Uncharted 5.

Новата промоция, озаглавена „На живо от PS5“, включва серия новинарски репортажи на живо, възпроизвеждащи сцени от различни игри за PlayStation, включително God of War, Horizon, Gran Turismo и други.

Въпреки това сред всички клипове от текущи и предстоящи PS5 игри един клип се откроява като неузнаваем. На него е изобразена млада жена в пещера с горяща факла. В отделен кратък клип може да се види как тя издухва праха от древен артефакт.

Клиповете са единствените кадри, които не се разпознават веднага, което предполага, че може да са от необявен проект.

В статия в блога, представяща рекламата, Sony каза: „Това ново място загатва за размерите на необикновените преживявания, случващи се във вселената на PS5 чрез стила на новинарски канал на живо. Вижте дали можете да забележите всички препратки към игрите“.

Uncharted 4 завършва с тийнейджърката Каси, дъщерята на Елена Фишър и Нейтън Дрейк, която открива реликви от техните минали приключения и Дрейк решава да ѝ разкаже за тях. Ето защо някои смятат, че следващата игра на Uncharted може да има Каси като главен герой, продължавайки там, където родителите ѝ са спрели.

Съпрезидентът на Naughty Dog Нийл Дръкман заяви миналата седмица, че студиото е „преминало отвъд“ серията Uncharted, но това не изключва друго студио да поеме IP. Миналия април специалист в студиото намекна, че Sony може да планира бъдещи издания на Uncharted. Обявявайки, че се е присъединила към Naughty Dog, Кристина-Мари Макбреарти каза, че за нея е нещо специално „да изграждаме бъдещи екипи не само за нови заглавия, но и за наследството на Uncharted“.

Обява за работа в края на миналата година също така загатва, че нов вътрешен екип за разработка в Sony разработва съвместно игра с Naughty Dog, базирана на „обичан франчайз“.

Други студиа, притежавани от Sony, са разработили преди това отделни или преработени версии на Uncharted, включително Bend Studio (Uncharted: Golden Abyss) и Bluepoint Games (Uncharted: The Nathan Drake Collection).

Sony и преди загатва за необявени игри в реклами. През септември 2021 г. нова реклама на PlayStation съдържаше символ на Resident Evil 4, около девет месеца преди римейкът на Resident Evil 4 да бъде официално обявен по време на излъчване на PlayStation State of Play.

Снимка: Unsplash

Виж още: Uncharted се завръща, но Naughty Dog само ще помага