В интервю за сайта Aus Gamers, Blizzard потвърди, че Diablo 4 ще използва нов енджин. Без да навлиза в повече подробности, екипът разкри, че играта ще се възползва от т.нар. Physically Base Rendering. Това означава, че екипът ще може да изобразява обектите в играта по по-реалистичен начин. С други думи, метал, кожа, кръв, козина и коса ще изглеждат много по-реалистично от преди.

Пак благодарение на новия енджин Diablo 4 ще може да експериментира с по-динамично движение на камерата, която да преминава през различни перспективи. По този начин например кътсцените могат да бъдат представени по-раздвижено, докато при битки с големи босове камерата автоматично ще се отдалечава, за да покаже по-голяма зона.

Друга област от Diablo 4, която ще се възползва от новия енджин, е системата за динамични климатични ефекти, която ще ни поднесе бушуващи бури и поройни дъждове. Играта ще има и цикъл ден-нощ, който ще се променя, за да отразява в реално време напредъка в изследването на света.

Накрая, новият енджин ще подобри анимациите, които ще изглеждат по-гладки, както и ще увеличи предметите в заобикалящата ви среда, които може да разрушавате. Diablo 4 все още няма дата на излизане.    

Виж още: Fallen Order пренаписа историята на Star Wars игрите

Тагове: